Náhrada za RUBIA TIR 9900 FE 5W30!
T E CH N O L O G I E
I n n o - B o o s t t e c h n o l o g y
Vyvinutá pro nové generace technologií spalovacích motorů.
Inno-Boost Technology představuje technologii s optimální kombinací velmi účinných antioxidačních molekul. Tyto aktivní molekuly potlačují tvorbu radikálů a zachovávají stabilitu uhlovodíkových řetězců. V důsledku toho zůstává viskozita oleje stabilní a udržuje dlouhodobě jeho kvalitu.
Vysoce výkonný nízkopopelnatý (« low SAP ») motorový olej vyrobený speciální syntetickou technologií pro dieselové motory užitkových vozidel, podporující úsporu paliva (mazivo FE – fuel economy)
POUŽITÍ
Rubia Optima 3500 FE 5W-30 je plně syntetické mazivo nové generace s výkonovou specifikací API CK-4. Je přizpůsobené motorům nákladních vozidel a autobusů většiny mezinárodních výrobců (Daimler, Volvo, Scania, MAN, Iveco, DAF) včetně motorů splňujících evropskou emisní normu Euro 6. Mazivo je kompatibilní rovněž s některými plynovými motory. Motorový olej Rubia Optima 3500 FE 5W-30 je v důsledku technologie „low-SAPS“ (nízky obsah sulfátového popola, fosforu a síry) speciálně přizpůsobený nejnovější generaci dieselových spalovacích motorů se systémyi dodatočné úpravy výfukových plynů, jako jsou filtry pevných částric (DPF) atd.
Olej Rubia Optima 3500 FE 5W-30 je vhodný i pro vozidla IVECO Euro 6 s prodlouženými intervaly výměny oleje stanovenými výrobcem a má výkonová schválení MAN M 3677 a Scania LDF-4 pro motory Euro 6.
VÝKON A VÝHODY PRO ZÁKAZNÍKA
Díky technologii FUEL ECONOMY ušetří v průměru 1 % paliva v porovnaní s referenčním mazivem viskozitního rozsahu SAE 40. Táto hodnota sa může zvýšit až na 3 %, pokud se olej použije v kombinaci s převodovými oleji na bázi technologie FUEL ECONOMY. V důsledku velmi vysoké tepelné stability oleje zajišťuje Rubia Optima 3500 FE 5W-30 snadné studené starty a umožňuje dosáhnout prodloužené servisní výměnné intervaly oleje.
Pokroková nízkopopelnatá technologie „low-SAPS“ oleje Rubia Optima 3500 FE 5W-30 zabraňuje zanesení a zablokování filtru pevných částic a umožňuje prodloužit životnost systémů dodatečné úpravy výfukových plynů.
MEZINÁRODNÍ NORMY
ACEA E4, E6, E7, E8, E9, E11
API CK-4/CJ-4/CI-4/CH-4
SPLŇUJE POŽADAVKY
MAN M 3477/M 3271-1 DAF
Ford WSS-M2C213-A1
SCHVÁLENÍ VÝROBCŮ
MAN M 3677
MB schválení 228.51/228.52
Mack EO-S 4.5
Volvo VDS-4.5 Renault Trucks RLD-3 Scania LDF-4 Cummins CES 20086
DOPORUČENÝ PRO
FPT IVECO CATEGORY TLS E6
NEJPRODÁVANĚJŠÍ